photo Rotating_Globe_Gif.gifWWW.URDUDUNIYA.NET
Urduduniya.net Forums
November 26, 2014, 12:13:06 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2] |   Go Down
  Print  
Author Topic: Eid Gah ............Munshi Prem Chand ka afsana  (Read 3811 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Tehseen
Sukhan Fehm
***

Karma: 0
Offline

Posts: 937



WWW
« Reply #15 on: October 27, 2005, 06:22:21 AM »

Logged
adeeb
Sukhan Shanaas
**

Karma: 0
Offline

Posts: 63


« Reply #16 on: October 27, 2005, 10:44:33 PM »

mohtram
aadab, Munshi Premchand ka yeh mashoor o maaroof afsana yehan choupal k dostoon ke dilchaspii k leyee chaspaan farmane ka bohat bohat shukria. agar ho sakey tou Munshi Premchand k aour afsaney bhe chaspaan farmain.
Logged
sanam
Sukhan Shanaas
**

Karma: 0
Offline

Posts: 164



« Reply #17 on: October 28, 2005, 01:26:06 AM »

motarm tehseen sahib

aap ke pashkash, munshi prem chand ka yeh khobsorat afsana bohat passand aaya, aap ka bohat bohat shokria ke aap ne yeh afsana yehan share keya he.
Logged
Adnan Naqvi
SukhandaaN
****

Karma: 0
Offline

Posts: 2592



WWW
« Reply #18 on: November 02, 2005, 08:11:41 PM »

shukria tehseen bhai

bhai aap ne munshi premchand jii ka bohat he umda
afsana share keya,
jiskey leyee aapka mamnoon hon. khush raheyee.
Logged
Tehseen
Sukhan Fehm
***

Karma: 0
Offline

Posts: 937



WWW
« Reply #19 on: November 07, 2005, 01:11:03 AM »

Quote from: adeeb
mohtram
aadab, Munshi Premchand ka yeh mashoor o maaroof afsana yehan choupal k dostoon ke dilchaspii k leyee chaspaan farmane ka bohat bohat shukria. agar ho sakey tou Munshi Premchand k aour afsaney bhe chaspaan farmain.


mohtram,
afsana passand farmanye ka shukria.
Logged
Tehseen
Sukhan Fehm
***

Karma: 0
Offline

Posts: 937



WWW
« Reply #20 on: November 07, 2005, 01:11:27 AM »

Quote from: sanam
motarm tehseen sahib

aap ke pashkash, munshi prem chand ka yeh khobsorat afsana bohat passand aaya, aap ka bohat bohat shokria ke aap ne yeh afsana yehan share keya he.

mohtramah,
afsana passand farmanye ka shukria.
Logged
Tehseen
Sukhan Fehm
***

Karma: 0
Offline

Posts: 937



WWW
« Reply #21 on: November 07, 2005, 01:11:49 AM »

Quote from: Adnan Naqvi
shukria tehseen bhai

bhai aap ne munshi premchand jii ka bohat he umda
afsana share keya,
jiskey leyee aapka mamnoon hon. khush raheyee.
mohtram,
afsana passand farmanye ka shukria.
Logged
Pages: 1 [2] |   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Image by Cool Text: Free Graphics Generator -
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.072 seconds with 21 queries.